Plaćanje

Koji su načini plaćanja dostupni?

Vašu narudžbu možete platiti na sljedeće načine:

Plaćanje karticom

  • Kako: Kod blagajne odaberite opciju plaćanja karticom. Unesite podatke sa svoje kartice (broj kartice, datum isteka, CVC kod) i potvrdite plaćanje.
  • Vrijeme obrade: Odmah
  • Naknada: Besplatno

 

Google Pay i Apple Pay

  • Kako: Kod blagajne odaberite opciju Google Pay ili Apple Pay. Slijedite upute na zaslonu koje će vas voditi kroz cijeli proces plaćanja.
  • Trajanje plaćanja: Odmah
  • Naknada: Besplatno

 

Plaćanje pouzećem

  • Postupak: Kod blagajne odaberite opciju plaćanja pouzećem. Plaćanje vršite prilikom preuzimanja paketa od kurira ili na pošti.
  • Trajanje plaćanja: Prilikom preuzimanja paketa
  • Naknada: 0,99 €

 

Više informacija o načinima plaćanja možete pronaći ovdje: www.PUELLAmirisi.hr/mogucnosti-dostave-i-placanja

Kako funkcionira plaćanje pouzećem?

Plaćanje pouzećem je jednostavan i praktičan način plaćanja vaše kupovine. Obavlja se prilikom preuzimanja paketa od kurira ili na lokaciji za preuzimanje.

 

Ovdje je detaljan postupak i dodatne informacije:

  1. Odabir proizvoda: Odaberite proizvod koji želite kupiti i dodajte ga u košaricu.
  2. Odabir načina plaćanja: U košarici odaberite opciju "Plaćanje pouzećem".
  3. Potvrda narudžbe: Provjerite sve podatke i potvrdite narudžbu.
  4. Dostava i plaćanje: Prilikom dostave paketa od strane kurira ili na lokaciji za preuzimanje, platite proizvod karticom ili gotovinom.

 

Naknade povezane s plaćanjem pouzećem

Naknada za plaćanje pouzećem iznosi 0,99 €.

 

Za više informacija o načinima plaćanja i dostave posjetite našu stranicu: https://www.puellamirisi.hr/mogucnosti-dostave-i-placanja/

Kada će mi biti dostavljena faktura?

Fakturu šaljemo na vašu e-mail adresu odmah nakon što je vaša narudžba plaćena, najkasnije u roku od 24 sata.

 

Što učiniti ako ne primim fakturu u roku od 24 sata?

Ako niste primili fakturu ni nakon isteka ovog vremenskog roka, molimo provjerite mapu s neželjenom poštom (spam) u vašem e-mail računu. Ako fakturu ne pronađete ni tamo, slobodno nas kontaktirajte na:

  • E-mail: support@puellamirisi.hr

 

Naša korisnička podrška rado će vam pomoći riješiti ovu situaciju.

Što u slučaju neuspjele transakcije?

U slučaju neuspjele transakcije karticom automatski ćemo vam poslati e-poštu u kojoj ćete pronaći plavi gumb za ponovno plaćanje putem interneta.

Ako želite promijeniti način dostave na plaćanje pouzećem, javite nam.

U slučaju da preferirate online plaćanje, ali nije moguće ponovno izvršiti plaćanje, molimo vas da ponovno napravite narudžbu i podsjetite nas da izbrišemo izvornu narudžbu.

4 items total
Back shopping