Narudžba

Koji proizvod biste mi preporučili kao poklon?

Ne znate koji proizvod iz naše široke ponude bi bio pravi poklon za vaše najmilije? Ne brinite, imamo nekoliko sjajnih savjeta za vas:

Poklon paketi

Ako oklijevate oko izbora, poklon paketi uvijek su odličan izbor. Odaberite iz naše raznovrsne ponude gdje je svaki paket pažljivo sastavljen i sadrži kombinaciju naših najomiljenijih proizvoda koji će sigurno obradovati svakoga.

 

Sadržaj poklon paketa

U našoj ponudi trenutno možete pronaći sljedeće poklon pakete:

  • Paketi parfema za rublje i mirisa za dom.
  • Paketi parfema za rublje u različitim veličinama.

 

Veličine poklon paketa

Poklon paketi su dostupni u različitim veličinama kako bi odgovarali vašim potrebama i preferencijama primatelja poklona. Od malih, elegantnih pakiranja idealnih za isprobavanje novih proizvoda, do većih setova koji ostavljaju dojam.

 

Dodatne ideje za poklone

Ako niste pronašli pravi poklon među poklon setovima, možete stvoriti vlastiti. Osim našeg širokog izbora parfema za rublje, nudimo i druge proizvode koji mogu biti odličan poklon za vaše najmilije.

 

Od luksuznih krema do senzualnih kupki pjena, naša kolekcija je idealna za razne prigode poput rođendana, praznika, obljetnica ili jednostavno za užitak. Obradujte svoje najdraže kozmetičkim ili wellness setom, ili setom praktičnih proizvoda za kućanstvo.

Imate li u ponudi poklon kupone?

Tražite savršen poklon kojim ćete ispuniti želje primatelja? Poklon kupon nudi beskrajne mogućnosti, zahvaljujući kojima će svatko pronaći ono što voli.

Poklon kuponi su u našem e-shopu dostupni u vrijednostima od 10, 30, 50 i 100 €.

Kuponi su dostupni u elektroničkom obliku i bit će dostavljeni e-mailom odmah nakon kupnje.

Za više informacija i kupnju poklon kupona kliknite ovdje: www.puellamirisi.hr/poklon-kupon

Kako iskoristiti kod za popust?

1. Dodajte odabrane proizvode u košaricu.

2. Na stranici košarice pronađite polje pod nazivom „Umetnite kod za popust“.

3. U ovo polje unesite vaš kod za popust. Pazite na točno unos koda, uključujući velika slova i brojeve.

4. Nakon unosa koda kliknite na gumb „Dodajte kod za popust“ pored polja za kod za popust.

5. Ako je kod valjan, popust će se automatski oduzeti od ukupnog iznosa kupnje i vidjet ćete ažurirani iznos košarice s primijenjenim popustom.

6. Nastavite s procesom naručivanja, gdje ćete unijeti svoje podatke za dostavu, odabrati način plaćanja i dovršiti kupnju.

 

Ako niste uspjeli iskoristiti kod za popust, slobodno kontaktirajte našu korisničku podršku.

 

UPOZORENJE: Popustne kupone pružamo isključivo putem kampanja koje se odvijaju na našim društvenim mrežama, kupcima koji primaju newsletter, putem influencera, radijskih reklama i slično. Ako ste kupone dobili na neki drugi način, bilo putem recenzija na internetu ili s nepouzdanih stranica koje obećavaju valjanost kupona, vjerojatno se radi o prevari.

Kako mogu naručiti Puella proizvode?

Naše proizvode možete naručiti jednostavno i brzo na našem webshopu www.puellamirisi.hr.

 

Ako vam postupak narudžbe nije jasan, imamo za vas detaljan vodič korak po korak, kako proći kroz proces narudžbe od odabira proizvoda do potvrde kupnje:

 

  1. Pregled proizvoda: Posjetite našu stranicu www.puellamirisi.hr i pregledajte naš široki izbor proizvoda. Možete pretraživati po kategorijama ili koristiti tražilicu za pronalaženje određenog proizvoda.
  2. Odabir proizvoda: Kliknite na određeni proizvod koji vas zanima kako biste došli na njegovu detaljnu stranicu. Na ovoj stranici ćete pronaći detaljnije informacije o njegovom mirisu, sastavu i slično.
  3. Dodavanje u košaricu: Ako ste odabrali proizvod koji želite kupiti, jednostavno kliknite na gumb „Stavite u košaricu“. Ne zaboravite da je u nekim slučajevima potrebno odabrati veličinu proizvoda.
  4. Provjera košarice: Idite na stranicu košarice, gdje ćete vidjeti popis svih odabranih proizvoda. Ovdje možete provjeriti njihovu količinu i po potrebi prilagoditi narudžbu.
  5. Blagajna: Nakon pregleda košarice, kliknite na gumb „Nastavak“. Bit ćete preusmjereni na stranicu gdje ćete odabrati način dostave i plaćanja.
  6. Odaberite način dostave: Odaberite preferirani način dostave s popisa dostupnih opcija. Možete birati između osobnog preuzimanja ili opcija dostave na odabrana mjesta ili izravno na adresu.
  7. Odaberite način plaćanja: Kod nas možete platiti karticom, Apple Pay/Google Pay ili prilikom preuzimanja narudžbe (pouzećem). Odaberite opciju koja vam najviše odgovara.
  8. Provjera narudžbe: Prije završetka narudžbe provjerite sve podatke i uvjerite se da su ispravni. Provjerite i odabrane proizvode, njihovu količinu i cijenu.
  9. Potvrda narudžbe: Nakon što provjerite sve podatke i odaberete način plaćanja, kliknite na gumb "Nastavak". Vaša narudžba sada se obrađuje.
  10. Potvrda kupovine: Nakon uspješnog dovršetka narudžbe, primit ćete potvrdu o kupovini na svoju e-mail adresu. Također ćete biti obaviješteni o daljnjem postupku obrade i dostave vaše narudžbe.

 

Na ovaj jednostavan način možete kupiti Puella proizvode.

Da li mogu naručiti i izvan zemlje?

Da, šaljemo pošiljke i izvan zemlje, ali samo unutar Europske unije, s izuzetkom Malte, Cipra i otoka koji pripadaju europskim zemljama.

Za naručivanje proizvoda u inozemstvo potrebno je posjetiti web stranicu odgovarajuće zemlje. Svaka zemlja ima svoju vlastitu web stranicu na kojoj možete pronaći relevantne informacije o dostupnosti proizvoda, cijenama i vremenu dostave.

 

Za više informacija posjetite našu stranicu Dostava i plaćanje ili se obratite našoj korisničkoj podršci.

Što se događa nakon završetka narudžbe?

Prvo provodimo provjeru ispravnosti podataka i sadržaja u narudžbi. Zatim se vaša narudžba u skladištu priprema, pakira i spremna je za otpremu.

Nakon što se pošiljka otpremi, kupac će uvijek biti obaviješten putem e-pošte s brojem za praćenje, gdje može pratiti dostavu i saznati kada će mu biti isporučena.

Što ako je proizvod koji sam/a želio/la kupiti već rasprodan?

Ako je proizvod koji vas zanima trenutno rasprodan, to ne znači da se više neće vratiti u ponudu. Neprestano radimo na tome da dopunimo naše zalihe i obavijestimo naše kupce o dostupnosti proizvoda.

 

Kako dobiti informacije o dostupnosti proizvoda?

Pratite nas putem ovih komunikacijskih kanala:

  • E-mail obavijesti: Prijavite se za primanje e-mail obavijesti. Informacije o ponovnom usklađivanju proizvoda bit će vam dostavljene izravno na vašu e-mail adresu.
  • Naša web stranica: Redovito provjeravajte stranicu proizvoda koji vas zanima.
  • Društvene mreže: Pratite nas na društvenim mrežama (Facebook, Instagram), gdje često dijelimo aktualne informacije o dostupnosti proizvoda i ostale novosti.

 

Kako se prijaviti za obavijest e-poštom kada proizvod ponovno bude na skladištu?

  1. Posjetite stranicu proizvoda koji vas zanima.
  2. Na stranici proizvoda pronađite opciju "Čuvati".
  3. Označite opciju "Bude ponovno dostupan".
  4. U odgovarajuće polje unesite svoju e-mail adresu i potvrdite prijavu.
  5. Kada proizvod ponovno postane dostupan, primit ćete e-mail s tom informacijom kako biste ga odmah mogli kupiti.
Mogu li otkazati svoju narudžbu?

Da, možete otkazati svoju narudžbu čak i nakon što je već poslana. Vratit ćemo novac čim prijevoznik potvrdi da se pošiljka vraća nama.

Kako otkazati svoju narudžbu korak po korak

Za otkazivanje svoje narudžbe, molimo kontaktirajte nas e-poštom.

 

Kontakt podaci za zahtjeve za otkazivanje

E-pošta: support@puellamirisi.hr

Korisnička podrška: PO-PET 8:00 - 15:00

 

Ako imate bilo kakvih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nas kontaktirajte koristeći navedene kontakt informacije. Tu smo da pomognemo.

8 items total
Back shopping